Licitand un numar de bucati de fapt lansezi o comanda cu respectivul produs. Pana cand licitatia se incheie pretul comenzii tale are sansa sa scada daca apar noi participanti la licitatie. Toate comenzile vor fi onorate dupa momentul incheierii licitatiei.

Tot ce trebuie sa stii despre procesul efectiv de licitatie se regaseste pe pagina Despre Tram.

Operatorii nostri pot efectua verificari telefonice ale validitatii clientului si comenzii. O licitatie constituie de fapt o comanda ferma a respectivului volum de bucati din produs.

Fiecare licitatie are un buton . De aici ai următoarele variante:

  1. Ai deja un cont creat. Este suficient să introduci emailul si parola, noi vom completa formularul de comandă urmând ca tu să faci eventualele modificări si să lansezi comanda.
  2. Nu ai un cont creat. Alegi dacă vrei să faci comandă precum persoană fizică sau firmă si completezi apoi informatiile legate de comandă. Odată cu ea noi îti expediem pe email si o parolă cu care îti poti accesa contul tău. Dacă ai un cont deschis poti participa mai repede la alte licitatii sau la discutiile din pagina lor, poti vedea licitatiile la care ai participat sau participi deja, poti mari numărul de bucăti comandate pentru cele active.

Asa cum este descris si în pagina Despre Tram, o licitatie constituie o comandă fermă si nu poate fi anulată. Dacă licitatia este încă activă poti suplimenta numărul de bucăti comandate prin intermediul butonului , vizibil în locul celui de "licitează", doar când esti logat si pentru licitatiile active la care deja ai licitat!

Detalii de transport

Un colet este gata pentru a fi trimis doar daca respectivele comenzi apartin unor calatorii Tram incheiate (expirate). In cazul efectuarii mai multor comenzi, acestea se vor trimite in acelasi pachet, iar taxele postale se vor stabili pentru intreaga trimitere, coletul continand toate produsele comandate.

Expedierea se face:

  • in ziua confirmarii comenzii prin e-mail sau telefonic, daca aceasta este facuta pana la ora 17.00
  • in ziua ulterioara confirmarii comenzii daca aceasta survine dupa ora 17.00

Modalitati de livrare

  • curierat rapid:
    • termen: 1-2 zile din momentul confirmarii comenzii, in zilele lucratoare
    • comanda va fi livrata direct la adresa specificata in comanda; aceasta adresa poate sa fie cea de acasa, de la serviciu, de la scoala, etc.
    • in cazul in care nu veti fi gasit la adresa, se mai incearca livrarea a doua zi; pachetul ramane in localitatea de destinatie 3 zile de la sosire, dupa care se returneaza
    • in cazul in care doriti sa contactati agentul firmei de curierat din localitatea de destinatie, puteti sa o faceti consultand lista telefoanelor firmei de curierat de mai jos
    • costul total al transportului se reduce in cazul platii in avans a comenzii deoarece se scade taxa de ramburs
  • posta (numai pentru localitatile in care nu se poate livra prin curier, necesita confirmarea prin e-mail sau telefon)
    • termen: 2-5 zile din momentul confirmarii comenzii
    • ridicarea produsului se va face de la oficiul postal de care apartineti
    • plata se face direct la oficiul postal
  • prioripost (serviciul de curier rapid al POSTEI ROMANE)
    • termen: 1-2 zile din momentul confirmarii comenzii
    • ridicarea produsului se va face de la oficiul PRIORIPOST de care apartineti (de multe ori acesta se afla in cladirea Postei din localitatea respectiva)
    • plata se face direct la oficiul PRIORIPOST